Redaktor
Üç tələbə "Facebook"u klonlayıb öz sosial şəbəkələrini yaratdı
2000‑ci illərin ortalarında sosial şəbəkələrin qlobal yüksəlişi fonunda Çində də bu sahəyə maraq artmağa başlamışdı. ABŞ‑da "Facebook" sürətlə populyarlıq qazanarkən, Çində bu platformaya giriş qadağan olunmuşdu. Bu vəziyyət isə yerli girişimçilər üçün yeni fürsət pəncərəsi açdı.
Valyuta.az xəbər verir ki, 2005-ci ildə Wang Xing, Wang Huiwen və Lai Binqiang adlı üç gənc çinli tələbə tərəfindən yaradılan "Xiaonei" platforması, "Facebook"un strukturunu örnək götürərək, yerli universitet tələbələrini bir araya gətirmək məqsədi daşıyırdı.
Sadə interfeysi, tanışlar arasında əlaqə qurmaq imkanı və foto paylaşım funksiyaları ilə bu sosial şəbəkə qısa müddətdə tələbələr arasında sevilən platformaya çevrildi. Model olaraq "Facebook"a bənzəyən platforma, ilk illərdə Çin universitetləri arasında sürətlə yayıldı. Daha sonra layihə "Oak Pacific Interactive" adlı texnoloji şirkət tərəfindən satın alındı və adını dəyişərək "Renren" oldu. Şirkət platformanı genişləndirərək universitetlərdən kənar auditoriyaya da xidmət göstərməyə başladı.
2009‑cu ildə "Renren" artıq Çinin ən böyük sosial şəbəkələrindən biri hesab olunurdu. Platforma sürətlə böyüyərək on milyonlarla istifadəçiyə çatdı. 2011‑ci ildə isə ABŞ fond birjasında IPO (ilk ictimai təklif) baş tutdu və bu, Çin sosial media sahəsində bir ilk idi. Lakin texnologiya sektorunda rəqabət dayanmır. 2010‑cu illərin ortalarında WeChat və digər mobil tətbiqlərin yüksəlişi ilə "Renren" öz liderliyini itirməyə başladı. Mobilə keçid prosesində ləngiməsi və yeni nəsil istifadəçilərin davranış fərqlilikləri şirkətin bazar payına mənfi təsir göstərdi. Buna baxmayaraq, "Renren" hekayəsi bir çox baxımdan mühüm nümunədir. Bu platforma, qlobal uğur modeli olan "Facebook"un ideyasını götürüb onu yerli bazarda uyğunlaşdıraraq geniş kütləyə çatdırmağın mümkün olduğunu sübut etdi. "Renren", Çin texnologiya sektorunda “klon modeli” ilə uğur qazanan ilk nüfuzlu təşəbbüslərdən biri kimi tarixə düşdü.
Qeyd edək ki, zamanla mobil tətbiqlərin yüksəlişi və bazar rəqabətinin sərtləşməsi Renren‑in mövqeyini zəiflətdi. 2010‑cu illərin sonlarında platforma funksionallığını itirməyə başladı və istifadəçi bazası kəskin şəkildə azaldı. Nəhayət, 2024‑cü ilin sonunda Renren sosial şəbəkəsi rəsmi olaraq fəaliyyətini dayandırdı. Sayt artıq aktiv sosial platforma kimi istifadə edilmir və yeni qeydiyyat imkanı yoxdur. Şirkət isə sonrakı illərdə sosial media sahəsindən çıxaraq digər texnoloji sahələrə yönəlib.
Mayya Hüseynova
Köşə yazıları
Xəbər lenti
Bütün xəbərlərKənd məktəbində bir uşağın illik orta xərci bir neçə nəfərin Bakıda özəl təhsilinə bərabərdir - Nazir
15.12.2025Bir gecəlik istirahətə görə 60 min dollar
15.12.2025Dövlət Vergi Xidməti 10 milyon manatlıq tenderi elan edib
15.12.2025Gömrük generalı təqaüdə göndərildi
15.12.2025Azərbaycanda NVIDIA H200 çipləri ilə işləyən superkompüter mərkəzi quruldu
15.12.2025Çin Braziliyanın qızıl yataqlarını alır və bazar liderliyini gücləndirir
15.12.2025Bu avtomobillər ucuzlaşa bilər?
15.12.2025Yanan binanın sakinlərinə təzminat ayrıldı
15.12.20252026-cı ildə daşınmaz əmlak bazarını nə gözləyir?
15.12.2025FHN yanğın təhlükəli sexlərin fəaliyyətini dayandırdı
15.12.2025Məlumatları milyardlarla il saxlaya bilən "5D yaddaş" texnologiyası təqdim edildi
15.12.2025"General-mayor" ali hərbi rütbəsi alan Seymur Qaraşov kimdir?
15.12.2025Şirkətin tarixində ilk: "Volkswagen" Almaniya zavodunda istehsalı dayandırır
15.12.2025İcra başçısı baş mütəxəssisi işdən çıxardı
15.12.2025Sumqayıtda böyük söküntü - İcra Hakimiyyətindən açıqlama
15.12.2025